
Emri i Lëndës : Teknologjite Mësimore dhe Projektimi I Materialeve | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
EDU 417-1 | D | 1 | 3 | 1 | 0 | 3.50 | 6 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | English | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Ky kurs u mundëson studentëve informacion/botëkuptim të përgjithshëm të proçeseve, praktikave dhe efekteve të përfshirjes së teknologjive në procesin e mësimdhënies dhe kryesisht atë të mësimit të gjuhëve të huaja. Zhvillimin e pikëpamjeve pozitive përsa i përket përdorimit të teknologjive në mbështetje të të mësuarit gjatë gjithë jetës. | |||||||
Objektivat | Në fund të këtij kursi, studenti do të jetë në gjendje: 1. Të shpjegojë konceptin e tekonlogjive mesimore. 2. Të shpjegojë objektivat e projektimeve te materialeve. 3. Të diskutojë për rëndësinë e aktiviteteve edukative dhe vlerësimin e organizatave arsimore. 4. Të shpjegojë mënyrat e vlerësimit të aktiviteteve edukative. 5. Të realizojë vlerësimin e aktiviteteve arsimore në lidhje me notat edukative. 6. Të përcaktojë rolet e administratorëve arsimorë dhe mësuesit në vlerësimit arsimor. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Didaktike dhe materiale didaktike | |||||||
2 | Stilet e mësimit | |||||||
3 | Udhëzim, Mësimdhënie, Studim, Mësim, Edukim | |||||||
4 | Qasjet e mësimdhënies; Qasja ekzekutive | |||||||
5 | Metodat e mësimdhënies, qasja e lehtësuesit, qasja e Liberalizmit | |||||||
6 | Shpërndarja e materialet e kursit për studentët | |||||||
7 | Ndihma nxënësit mësojnë përmes përvojës | |||||||
8 | Provimi gjysmefinal | |||||||
9 | Vlerësimi dhe menaxhimi i performancës së Ekipit | |||||||
10 | Promovimi i të mësuarit bashkëpunues | |||||||
11 | Përmirësimi Student Shkrimi | |||||||
12 | Identifikimi Plagjiatura | |||||||
13 | Zhvillimi i aftësive hulumtuese Student | |||||||
14 | Përdorimi i vlerësimit dhe reagime për të përmirësuar mësimin | |||||||
15 | Mbledhja Materialet e kursit të nxënit | |||||||
16 | Provimi final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Të shpjegojnë konceptin dhe parimet e vlerësimit të rëndësisë dhe objektivat. | |||||||
2 | Të shpjegojnë objektivat e veprimtarive edukative të vlerësimit. | |||||||
3 | Të shpjegojnë mënyrat e vlerësimit të aktiviteteve edukative. | |||||||
4 | Të realizojnë vlerësimin e aktiviteteve arsimore në lidhje me notat edukative. | |||||||
5 | Të shpjegojnë mënyrat e vlerësimit të aktiviteteve edukative. | |||||||
6 | Të përcaktojnë rolet e administratorëve arsimorë dhe mësuesit në vlerësimin arsimor. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 25 | ||||||
Kuize | 1 | 15 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 1 | 20 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 0 | 0 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 60 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 40 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 4 | 64 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 4 | 56 | |||||
Detyra | 1 | 2 | 2 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 8 | 8 | |||||
Provimi final | 1 | 10 | 10 | |||||
Të tjera | 1 | 6 | 6 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 146 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5.84 | |||||||
ECTS | 6 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)