
Emri i Lëndës : Teori dhe Perqasje ne Mesimdhenien e gjuhes angleze | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
ELL 423-1 | B | 1 | 4 | 0 | 0 | 4.00 | 6 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | English | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Kursi ofron njohuri teorike dhe praktike rreth metodologjisë së mësimdhënies së gjuhës Angleze. Në pjesën e parë qasjet kryesore do të diskutohen gjerësisht ndërsa në të dytën do të nënvizohen aplikimet në fushën e mësimdhënies së dëgjimit dhe të folurës në gjuhën Angleze. | |||||||
Objektivat | Studentët do të njihen me qasjet dhe teoritë më të rëndësishme në metodat e mësimdhënies së gjuhës Angleze(ELT). Studentët do të diskutojnë situatat mësimore që përputhen me karakteristikat e këtyre qasjeve. Prezantimi dhe zbatimin e metodave dhe materialeve në mësimdhënien e të dëgjuarit dhe të folurit. Studenti do të përgatisë dhe paraqesë plane të mësimdhënies së dëgjuarit dhe të folurit. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Historia e mësimdhënies së gjuhës Angleze. Akronimat profesionale | |||||||
2 | Metodat e përdorura gjerësisht në shekullin e kaluar: Përkthim gramatikor, metoda audio gjuhësore, metoda direkte, metoda e heshtur | |||||||
3 | Metoda e mësimit në komunitet, metoda pa sugjerime, metoda e përgjigjes fizike | |||||||
4 | Metoda komunikative e mësimit. Principet kryesore dhe teoria që e mbështet | |||||||
5 | Qasjet pjesëmarrëse, nxënia nëpërmjet materialit mësimor, dhe nxënia nëpërmjet një detyre | |||||||
6 | Inteligjencat e shumëllojshme. Mësimdhënia me në qendër nxënësin | |||||||
7 | Era e post metodave. Krahasimi dhe vlerësimi i metodave. Mësimdhënia me principe. | |||||||
8 | Provimi gjysmefinal | |||||||
9 | Mësimdhënia e aftësive gjuhësore | |||||||
10 | Mësimdhënia e aftësiseë së të dëgjuarit. Kërkimi shkencor. Llojet e të degjuarit. Problematika | |||||||
11 | Strategjitë për të përpiluar ushtrime për të dëgjuarit | |||||||
12 | Mësimdhënia e aftësive të të folurit. Kërkimi shkencor në këtë fushë. Problematika. Llojet e të folurit | |||||||
13 | Strategjitë për të përpiluar ushtri për të folurin. | |||||||
14 | Mësimdhënia e Shqiptimit. Problematika | |||||||
15 | Planet mësimore | |||||||
16 | Provimi final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | - | |||||||
Përdorimi i komp. | - | |||||||
Të tjera | - | |||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentët do të njihen me qasjet dhe teoritë më të rëndësishme në metodat e mësimdhënies së gjuhës Angleze (ELT) | |||||||
2 | Studentët do të diskutojnë situatat mësimore që përputhen me karakteristikat e këtyre qasjeve | |||||||
3 | Studenti do të përgatisë dhe paraqesë plane të mësimdhënies së dëgjuarit dhe të folurit. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 30 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 10 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 40 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 60 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 4 | 64 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 4 | 56 | |||||
Detyra | 0 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 12 | 12 | |||||
Provimi final | 1 | 18 | 18 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 150 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 6 | |||||||
ECTS | 6 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)