
Emri i Lëndës : Letërsi dhe Kulturë Angleze | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
ELL 411-1 | A | -1 | 4 | 0 | 0 | 4.00 | 6 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | ||||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Qëllimi i këtij kursi është njohja e studentëve me letërsinë britanike. Ai përfshin periudhën nga epoka parahistorike deri në ditët e sotme, duke u përqëndruar në zhvillimet më domethënëse të periudhave të ndryshme. Në këtë kurs studentët do të studiojnë tekste nga zhanre të ndryshme letrare, si në poezi ashtu edhe në prozë. | |||||||
Objektivat | Të pajise studentët me njohuri mbi veprat kryesore të letërsisë britanike sipas rendit kronologjik. Studentët do të njihen me shkrimtarë të periudhave të ndryshme letrare dhe me veprat e tyre, traditen letrare dhe kulturen britanike. Në fund të semestrit studentët do t'i nënshtrohen provimit me shkrim për të testuar jo vetëm njohuritë e marra, por kryesisht aftësinë për t'i përdorur këto njohuri në analizën kritike letrare. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Hyrje Përmbledhje e periudhave letrare në letërsinë angleze | |||||||
2 | Anglishtja e Vjetër (450-1066) Beowulf | |||||||
3 | Anglishtja e mesme (1066-1500) Geoffrey Chaucer: Rrefenjat e Canterbury Thomas Malory: Le Morte d’Arthur (1485) | |||||||
4 | Rilindja Angleze (1500-1660) Shekspiri: Makbeti | |||||||
5 | Periudha Neoklasike (Iluminizmi / Epoka e Arsyes) në Letërsinë Perëndimore (Iluminizmi Anglez dhe ai Amerikan) | |||||||
6 | Restaurimi (1660-1785) Milton: Parajsa e Humbur | |||||||
7 | Periudha romantike (1785-1830?) Poezi romantike; William Blake, William Wordsworth John Keats dhe Lord Bajron | |||||||
8 | Provim dhe artikull | |||||||
9 | Lindja e Romanit Romani romantik: Mary Shelley: Frankenstein | |||||||
10 | Realizmi/ Natyralizm (1830-1901) dhe Epoka Viktoriane (1832-1891): Romani Victorian: Charles Dickens: Rrefenja e dy qyteteve Romani romantic dhe Romani Viktorian | |||||||
11 | Periudha Edwardiane (1901-1914?) Joseph Conrad : Zemra e Errësirës | |||||||
12 | Shekulli XX: Lufta e Pare dhe Dyte boterore Letersia bashkëkohore: Modernizmi dhe Postmodernizmi | |||||||
13 | Letersia moderniste: Virginia Woolf: Një dhomë në vete | |||||||
14 | Letërsia postmoderne Samuel Beckett: Në pritje të Godot | |||||||
15 | Perseritje | |||||||
16 | Provim final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | ||||||||
Përdorimi i komp. | ||||||||
Të tjera | ||||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Të identifikojnë dhe gjurmojnë zhvillimet në letërsinë britanike nga fillesat në periudhën moderne, duke shpjeguar lëvizjet letrare, historike , filozofike, shoqërore, dhe teologjike kyçe dhe duke eksploruar se si këto lëvizje janë pasqyruar në letërsinë përfaqësues të kohës. | |||||||
2 | Të kuptojnë termat letrarë , tematikën kryesore, dhe parimet kritike dhe t’i përdorin ato për të analizuar vepra të veçanta të letërsisë britanike sipas periudhave kohore të përcaktuara. | |||||||
3 | Të shprehin gjithë vizionin / qasjet dhe të kuptuarin në letërsinë dhe kulturën e çdo periudhe duke e analizuar atë përmes një stili të qartë shpjegues. | |||||||
4 | Të vlerësojnë letërsinë, gjuhën dhe imagjinatën; të zhvillojnë një pasion për to; të vlerësojmë aftësinë e letërsisë për të shprehur ndjenja, kultivuar imagjinatën, dhe të parashtrojnë faktet si njerëz. | |||||||
5 | Të kultivojnë kapacitetin e tyre për të gjykuar vlerën estetike dhe etike të teksteve letrare - dhe të jenë në gjendje të artikulojnë standardet mbi të cilën mbështeten vendimet e tyre; të vlerësojnë përdorimin shprehës të gjuhës si një veprimtare themelore dhe mbështetëse e njeriut e cila e përgatit lexuesve dhe shkrimtarëve të mësuar. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 30 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 1 | 20 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 0 | 0 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 4 | 64 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 3 | 42 | |||||
Detyra | 1 | 12 | 12 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 16 | 16 | |||||
Provimi final | 1 | 16 | 16 | |||||
Të tjera | 0 | 0 | 0 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 150 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 6 | |||||||
ECTS | 6 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)