
Emri i Lëndës : Historia e Kritikës Letrare | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
ELL 357-1 | D | 5 | 3 | 0 | 0 | 3.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | English | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Ky kurs do t'i njohë studentët me historinë e kritikës letrare. Në qendër do të jenë çështjet që lidhen me letërsinë dhe kritikën duke studjuar mendimet e kritikëve të ndryshëm , si dhe studimi I teorive më kryesore dhe zbatimit të tyre. | |||||||
Objektivat | Studentët do njihen me shkrimatrët idetë e të cilëve kanë kontribuar në kritikën letrare, Studentët do të kenë një kuptim më të thellë të parimeve kryesora të lidhura me teorinë letrare/ Studentët do të shprehin parimet e tyre personale në lidhje më teorinë dhe kritikën në letërsi. Studentët do demonstrojnë nëpërmjet punëve më shkrim dhe commenteve në klasë aftësitë e tyre për të zbatuar teoritë e ndryshme në veprat letrarare. Studentët do shkruajnë një punim ku do demonstrojnë aftësitë e tyre për të krahasuar dhe sintetizuar teoritë e paraqitura. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Hyrje në kritikën letrare | |||||||
2 | Plato:Republika | |||||||
3 | Aristoteli: Poetika | |||||||
4 | Horaci: Arti i poezisë | |||||||
5 | Longinus: Mbi më të lartën | |||||||
6 | Dante. Sidney: Poezia | |||||||
7 | Dryden: mbi poezinë | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | Pope: ese mbi kritikën. Johnson: Rreth Shekspirit | |||||||
10 | Wordsworth: mbi baladat | |||||||
11 | Arnold: Roli i kritikës në kohët e sotme | |||||||
12 | Taine: nga historia e literaturës Angleze | |||||||
13 | Arti i prozës | |||||||
14 | Arti i prozës | |||||||
15 | Përmbledhje | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | - | |||||||
Përdorimi i komp. | - | |||||||
Të tjera | - | |||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Njohja e shkrimtarëve idetë e të cilëve kanë kontribuar në kritikën letrare | |||||||
2 | Kuptimi i principeve të lidhura me teorinë letrare | |||||||
3 | Formulimi i principeve personale në lidhje me teorinë dhe kritikën në letërsi | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 20 | ||||||
Kuize | 2 | 20 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 10 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 3 | 48 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 3 | 42 | |||||
Detyra | 0 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 10 | 10 | |||||
Provimi final | 1 | 12 | 12 | |||||
Të tjera | 2 | 7 | 14 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 126 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5.04 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)