
Emri i Lëndës : Analizë Teksti II | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
ELL 212-1 | B | 4 | 4 | 0 | 0 | 4.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | English | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Analizë Teksti II merret me analizën e një shumëllojshmërie të gjerë të llojeve të teksteve në anglisht, të mësosh studentët të jenë më të aftë në të kuptuar dhe në përdorimin e gjerë të fjalëve. Qëllimi më specifik në këtë lëndë është ti mësojë studentët sesi të kuptojnë një tekst letrar. Në këtë mënyrë teksti është i ndarë në tre gjini; proza, drama dhe poezia. Detyra : studentët janë për të zhvilluar një përsëritje të tekstit letrar që është mësuar në klasë. | |||||||
Objektivat | -Të kuptojë stilin dhe teknikat që janë përdorur në artikuj, histori të shkurtra, artikuj që të bëjnë të reflektosh Studenti të përmirësoj aftësitë analitike dhe të kuptuarin Të rrisë perceptimin e studentit në mënyrën e tyre të parit të gjërave,simbolizmin,vendosjen etj. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | William Shakespeare, “Sonnet XXX” Hyrja | |||||||
2 | William Shakespeare, “Sonnet XXX” Sfond i informacionit | |||||||
3 | William Shakespeare, “Sonnet XXX Analizë Teksti | |||||||
4 | E. A. Poe, “The Tell-Tale Heart” Hyrje | |||||||
5 | E. A. Poe, “The Tell-Tale Heart” Sfond i Informacionit | |||||||
6 | E. A. Poe, “The Tell-Tale Heart” Analizë Teksti | |||||||
7 | E. A. Poe, “The Tell-Tale Heart” Analizë Teksti | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | Mehmet Aslan, “Woolf`s Mrs Dalloway: A different Perspective” Analizë e Artikullit | |||||||
10 | Mehmet Aslan, “Woolf`s Mrs Dalloway: A different Perspective” Analizë e Artikullit | |||||||
11 | Henrik Ibsen, “A Doll’s House”Hyrja | |||||||
12 | Henrik Ibsen, “A Doll’s House” Pasqyra e përmbajtjes | |||||||
13 | Henrik Ibsen, “A Doll’s House” Analizë e personazheve | |||||||
14 | Henrik Ibsen, “A Doll’s House” Analizë Tekstuale | |||||||
15 | Përsëritje | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | - | |||||||
Përdorimi i komp. | - | |||||||
Të tjera | - | |||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentët do të kuptojnë dhe njohin zhanerat e teksteve | |||||||
2 | Studentët janë të aftë të shkruajnë dhe të analizojnë të paktën tre zhanera letrare. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 40 | ||||||
Kuize | 0 | 0 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 5 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 45 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 55 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 4 | 64 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 2 | 28 | |||||
Detyra | 0 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 2 | 2 | |||||
Provimi final | 1 | 10 | 10 | |||||
Të tjera | 2 | 5 | 10 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 114 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 4.56 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)