
Emri i Lëndës : Analizë Teksti II | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
ELL 212-1 | B | 4 | 4 | 0 | 0 | 4.00 | 5 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | English | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Lënda "Analizë teksti II" nxit zhvillimin e shprehive që kërkohen të zotërohen nga studentët në nivelin e avancuar. Ky nivel kërkon nga studentët të përdorin strukturën gjuhësore rrjedhshëm dhe saktë në situata shoqërore, të zhvillojnë katër shprehitë e domosdoshme gjatë komunikimit në Gjuhën Angleze. Gjithashtu ata do të ushtrohen të shkruajnë tekste të llojeve të ndryshme, si letra, raporte, artikuj, fletë-palosje, etj. | |||||||
Objektivat | - Të pajisë studentët me njohuri të avancuara mbi leximin, shkrimin, dëgjimin dhe të folurën në gjuhën Angleze. - Të qartësojë çështjet problematike për nxënësit shqiptarë. - Të mundësojë përdorimin e saktë të gjuhës në nivel të avancuar në shkrim dhe të folur | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Leximi vertikal për marrjen e informacionit. Të kuptuarit e një informacioni të caktuar. Shprehje frazore. Letra joformale | |||||||
2 | Lexim horizontal për marrjen e informacionit përkatës. Të kuptuarit e një informacioni të caktuar. Plotesim fjalish.Cloze. Formim flalesh. | |||||||
3 | Lexim horizontal për marrjen e informacionit përkatës. Të kuptuarit e qëndrimit të folësit. Stili dhe regjistri i shkrimit. | |||||||
4 | Ndërveprimi shoqëror. Të kuptuarit e qëndrimit të folësit. Foljet frazale, ligjerata e zhdrejtë | |||||||
5 | Fjali komplekse. Sinonime, antomime. Reklamat | |||||||
6 | Raportim. Proverba, idioma. Lidhesa. | |||||||
7 | Përmbledhje, raportim. Krahasime, referenca. Aktivitete me fjalorin. Lexim i teksteve të gjata. | |||||||
9 | Fjalëformim. Strategji per te nxjerre konkluzione. | |||||||
10 | Aftësia për të shprehur opinione. Përmbledhja e ligjeratave. | |||||||
11 | Aftësia për të dialoguar për tematika të caktuara. Fjalor i temave specifike | |||||||
12 | Shkrimi i raporteve, broshurave, eseve. | |||||||
13 | Skica, projekt propozime. | |||||||
14 | Korrigjimi i gabimeve dhe vetëvlerësimi. | |||||||
15 | Përsëritje | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | - | |||||||
Përdorimi i komp. | - | |||||||
Të tjera | - | |||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Studentët do të flasin, shkruajnë, dëgjojnë dhe lexojnë tekste në nivel të avancuar. | |||||||
2 | Studentët do të përdorin gjuhën saktësisht në katër shprehitë. | |||||||
3 | Studentët do të përdorin Anglishten akademike. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 20 | ||||||
Kuize | 2 | 20 | ||||||
Projekte | 0 | 0 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 1 | 10 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 50 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 4 | 64 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 2 | 28 | |||||
Detyra | 0 | 0 | 0 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 10 | 10 | |||||
Provimi final | 1 | 13 | 13 | |||||
Të tjera | 2 | 5 | 10 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 125 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 5 | |||||||
ECTS | 5 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)