
Emri i Lëndës : Aftësi Gjuhësore Akademike II | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kodi | Tipi i lëndës |
Semestri | Leksione (orë/javë) |
Seminare (orë/javë) |
Lab (orë/javë) |
Kredite | ECTS | |
ELL 112-1 | B | 2 | 5 | 0 | 0 | 5.00 | 7 | |
Lektori dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Asistenti dhe orari i konsultimeve | ||||||||
Gjuha e kursit | English | |||||||
Niveli i lëndës | ||||||||
Përshkrimi | Plani mësimor i kësaj lënde ka një strukturë të shumë anshme, e cila përfshin gramatikën, fjalorin, integrimin si dhe të dëgjuarit, të folurit, të shkruarit dhe të leximit. Në të lexuarit do të theksohen strategjitë e të kuptuarir dhe mësimit e zgjerimit të fjalorit. Studenti do të zhvilliojë aftësitë e të mësuarit përmes përfshirjes së tij në detyra të ndryshme, dhe punë autonome me fjalor burime të tjera gjuhës. Ky kurs synon përmirësimin e aftësive gjuhësore të nxënësve dhe sidomos aftësi në lexim të kuptuarit. Tekstet për këtë kurs do të ndihmojë nxënësit të përmirësojë të kuptuarit të temave të ndryshme dhe fushave të studimit (p.sh., shkenca shoqërore, shkenca natyrore, dhe humane) me mënyrat e ndryshme të diskursit (p.sh., tregim, transmetim, dhe argumentim). Studentët do të zhvillojnë të menduarit kritik përmes rëndësisë që i është dhënë inferencës gjatë gjithe simestrit. Tekstet e perdorura mbulojne mbulojnë aspektet kulturore te vendeve anglishtfolese për të ndihmuar edukimin e tyre ndërkulturor. Shkrimi është zhvilluar përmes një studim më të thellë e strukturave gramatikore dhe nëpërmjet praktikës më tej në shkrim, teknikat e paragrafeve dhe, sidomos, shkrimit te eseve me pese paragrafe. Studentët do te permiresojne aftësite e tyre për të shkruar një shumëllojshmëri fjalish dhe do të angazhohen në kritikë e punes se shokut dhe editime te teksit. | |||||||
Objektivat | Kursi ka për qëllim të: - Të zhvillojnëaftesite e te folurit dhe te lexuarit leximin - Të përmirësojë përdorimin e strategjive të nxënit te fjalorit gjate leximit dhe aktiviteteve specifike të caktuara për mësim fjalorin. - Zhvillimin e nxënësve aftësive per proceset bazë të leximit të kuptuarit dhe përdorimin e aftësive efektive për të kuptuar materialet e leximit. - Përmirësimin e aftësive të nxënësve në identifikimin e tiparet dalluese të paragrafeveve, dhe përdorimi i tyre në kontekstin e të shkruarit. - Të bëjë studentët të demonstrojnë kuptimin e strukturave të ndryshme gramatikore në të folur dhe të shkruar: Studentët do të shpjegojnë dhe përdorin teknikat për të shkruar paragrafë, ese, ditar, letër dhe të shkruarit krijues dhe për të theksuar rëndësinë e redaktimit me shkrim. - Të bëjë studentët të diskutojnë, debatojnë në lidhje me tema të ndryshme shoqërore dhe akademike duke përdorur gjuhën angleze gramatikisht korrekte. | |||||||
Programi i Lëndës | ||||||||
Java | Tema | |||||||
1 | Extremet. Leximi: nxënia e fjalorit. Gramatikë. Fjalitë e përbëra. Shkrimi dhe leximi:përshkrim i vendeve | |||||||
2 | Gjërat nuk janë ashtu siç kanë qenë. Gramatikë: përshkrimi i zakoneve, përdorimi i be used to doing. Të folurit: diskutim. Shkrimi: të shkruash për të folur | |||||||
3 | Gjërat nuk janë ashtu siç kanë qenë: ushtrime. | |||||||
4 | Përsëritje. Ese: përshkrimi i një personi që ka lënë mbresa të thella në jetën tuaj | |||||||
5 | Rrezikimi i jetës. Gramatikë: foljet modale. Shkrim i letrave formale dhe joformale | |||||||
6 | Ushtrime. Shkrim në klasë | |||||||
7 | Përsëritje | |||||||
8 | Provim Gjysmëfinal | |||||||
9 | Në ëndrrat tuaja. Leximi foljet modale. Të folurit: diskutim rreth ëndrrave | |||||||
10 | Në ëndrrat tuaja: Ushtime. Shkrim rreth ëndrrave | |||||||
11 | Nuk është kurrë vonë. Gramatikë: hipoteza. Të folurit: biseda. Skrimi i tregimit | |||||||
12 | Ushtrime. Lexim | |||||||
13 | Ushtrime. Lexim | |||||||
14 | Lexim ekstensiv | |||||||
15 | Përmbledhje e gramatikës. Shkrim esesh | |||||||
16 | Provim Final | |||||||
Parakushtet | ||||||||
Literatura | ||||||||
Referenca të tjera | ||||||||
Punë laboratori | - | |||||||
Përdorimi i komp. | Prezantime PPT | |||||||
Të tjera | - | |||||||
Rezultatet e Lëndës dhe Kompetencat | ||||||||
1 | Të përmirësojë përdorimin e strategjive të nxënit te fjalorit gjate leximit dhe aktiviteteve specifike të caktuara për mësim fjalorin. | |||||||
2 | Përmirësimin e aftësive të nxënësve në identifikimin e tiparet dalluese të paragrafeveve, dhe përdorimi i tyre në kontekstin e të shkruarit. | |||||||
3 | Të bëjë studentët të diskutojnë, debatojnë në lidhje me tema të ndryshme shoqërore dhe akademike duke përdorur gjuhën angleze gramatikisht korrekte. | |||||||
Mënyra e Vlerësimit të Lëndës | ||||||||
Notat e Ndërmjetme | Sasia | Përqindja | ||||||
Gjysmë finale | 1 | 30 | ||||||
Kuize | 2 | 20 | ||||||
Projekte | 3 | 9 | ||||||
Projekte semestrale | 0 | 0 | ||||||
Punë laboratori | 0 | 0 | ||||||
Pjesëmarrja në mësim | 0 | 0 | ||||||
Kontributi i notave të ndërmjetme mbi vlerësimin final | 59 | |||||||
Kontributi i provimit final mbi vlerësimin final | 41 | |||||||
Total | 100 | |||||||
Ngarkesa ECTS (Në Bazë të Ngarkesës së Studentit) | ||||||||
Aktivitetet | Sasia | Kohëzgjatja (orë) |
Ngarkesa Totale (orë) |
|||||
Kohëzgjatja e kursit (Duke përfshirë edhe javën e provimeve : 16x Orët totale të kursit) | 16 | 5 | 80 | |||||
Orët e studimit jashtë klase (Parapërgatitje, Praktika etj) | 14 | 4 | 56 | |||||
Detyra | 3 | 3 | 9 | |||||
Gjysmë finale | 1 | 8 | 8 | |||||
Provimi final | 1 | 12 | 12 | |||||
Të tjera | 2 | 5 | 10 | |||||
Ngarkesa totale e orëve | 175 | |||||||
Ngarkesa totale e orëve / 25 (orë) | 7 | |||||||
ECTS | 7 |
PDF (Shqip) PDF (Anglisht)